Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului:
1. Completati formularul de retur – (se gaseste pe spatele facturii primate in colet - sau il puteti descarca de aici); acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt Returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii. Termenul maxim de Retur este de 30 zile.
2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati - produsul, in punga sau cutia originala, trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni!
3. In colet adaugati – formularul de retur si copia dupa factura;
4. Trimiteti prin posta sau cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre sediul Zenda.ro - Str. Catanoaia, nr 33, Sector 3, Bucuresti
5. In cazul in care doriti schimb de produs este necesar sa plasati o noua comanda pe site-ul zenda.ro, iar in campul “Adauga mesaj” de pe pagina de finalizare a comenzii sa specificati “schimb” (“Schimb produs”). In caz contrar comanda va fi tratata drept una standard si va fi expediata cu plata integral.
6. In cazul in care nu doriti schimb de produs va rugam sa completati contul bancar si titularul pentru restituirea contravalorii produsului returnat.
Pentru procesarea returului, va trebui mai intai sa primim coletul trimis de dumneavoastra. Il vom analiza si dupa aceea vom trimite coletul la schimb. Sau, in cazul in care doriti returnarea banilor in cont, vor trece maximum 14 zile de la primirea coletului pe care l-ati trimis pentru procesarea contabila si bancara a contravalorii comenzii.
Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client!
Pentru a beneficia de tariful PREFERENTIAL de 17 lei in localitate principala, sau mai mult de 17 lei (in functie de sistemul de taxare al Urgent Cargus) in localitati secundare. Daca alegeti aceasta solutie, va rugam sa contactati departamentul relatii clienti zenda.ro la numarul de telefon 0758 02 03 21 pe email sau chat si sa anunte ca doreste ridicarea produsului.
Un curier Urgent Cargus se va deplasa la adresa indicata de client, cu awb-ul deja tiparit. Cumpărătorul trebuie să returneze produsele ambalate corespunzător (intr-o punga de curierat sau ceva similar, pentru a proteja produsul in perioada transportului). Suma se va retrage din valoarea produselor returnate si va figura pe factura de retur.