jun 24 2019 23:59:00 GMT+0200

 
 

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonantei de urgente 34/2014 . Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate de client  (cu exceptia defectelor ascunse si exceptandu-le pe cele deja semnalate de client in corespondenta cu zenda.ro), in termen de 30 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor trebuie anuntata in prealabil telefonic, pe chat sau prin email la office@zenda.ro. De retinut ca in cazul in care ne contactati telefonic la oricare din numerele afisate pe website, in sectiunea de contact, tariful convorbirii este unul standard national pentru retelele fixe/mobile. 
In conformitate cu legea in vigoare, zenda.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigilate.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de curierat rapid, dar si Posta Romana. Coletul nu trebuie sa aiba valoare ramburs. In cazul in care se doreste inlocuirea produdului returnat cu un altul se va face comanda pe www.zenda.ro pentru produsul nou iar la observatii se va mentiona ca “este vorba despre un schimb pentru produsul … returnat, care face parte din comanda …”. Plasarea comenzii va garanta rezervarea produsului nou comandat.
Clientul va expedia produsul care doreste sa fie inlocuit prin orice modalitate de livrare (noi recomandam Posta Romana pentru costurile de transport reduse) la adresa: Strada Catanoaia, nr.33  sector 3, Bucuresti.
Dupa ce coletul ajunge la aceasta adresa, si daca produsul este in acceasi stare in care a fost initial expediat, vom expedia noua comanda.

In cazul in care clientul doreste restituirea contravalorii produselor, www.zenda.ro va inapoia contravaloarea produselor in interval de 14 zile calendaristice de la data la care zenda.ro intra in posesia produselor.
Pentru aceasta avem nevoie de: nume complet, IBAN si banca la care este deschis contul. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. 
In orice situatie de returnare a produselor, acestea ar trebui sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).


Pentru a facilita procesul de retur, pe spatele fiecarei facturi, este imprimat un formular de retur. Pentru imbunatatirea serviciilor va rugam sa completati si motivul returului. In cazul in care nu se opteaza pentru un schimb de produse, va rugam sa scrieti cu majuscule titularul contului si contul bancar in care doriti restituirea valorii articolelor returnate. Pentru o anuntare mai rapida a dorintei de a returna articolele, va rugam sa ne
contactati telefonic, pe chat sau pe email.


Returnarea se face la urmatoarea adresa:
 
Birouri  www.zenda.ro (Pasol Ana Octavia Intreprindere Individuala)
Strada Catanoaia  nr. 33, sector 3, Bucuresti
Cod postal: 032903


In cazul in care clientul a primit un produs cu defectiuni sau articolul primit nu este cel comandat, nu corespunde imaginii sau descrierii, costul returnarii produselor va fi suportat de www.zenda.ro.  Va fi folosit serviciul de curierat rapid Pick & Return. Curierul nostru va livra produsul comandat la schimb si va prelua articolul cu defect. In acest caz este nevoie sa ne comunicati receptia produsului cu defect prin telefon, iar agentii Zenda.ro vor efectua operatiunile necesare schimbarii produsului sau restituirii valorii acestuia, cat si costul transportului in cel mult 14 zile calendaristice. Garantia este sub efectul legii, se asigura conform actului normativ 449/2003.