October 28 2017 23:59:00 GMT+0300

MID SEASON SALE - Reduceri de pana la 75%!

Transport GRATUIT la comenzi de minim 119 lei!

Z

O

M

S

 

Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului:

1. Completati formularul de retur – (se gaseste pe spatele facturii primate in colet); acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt Returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.

2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati - produsul, in punga sau cutia originala, trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni!

3. In colet adaugati – formularul de retur si copia dupa factura;

4. Trimiteti prin posta sau cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre sediul Zenda.ro - Str. Catanoaia, nr 33, Sector 3, Bucuresti

5. In cazul in care doriti schimb de produs este necesar sa plasati o noua comanda pe site-ul zenda.ro, iar in campul “Adauga mesaj” de pe pagina de finalizare a comenzii sa specificati “schimb” (“Schimb produs”). In caz contrar comanda va fi tratata drept una standard si va fi expediata cu plata integral.

6. In cazul in care nu doriti schimb de produs va rugam sa completati contul bancar si titularul pentru restituirea contravalorii produsului returnat.

Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client! 

Pentru a beneficia de tariful PREFERENTIAL de 10 lei cumparatorul ce doreste sa returneze produsele prin serviciul de curierat Urgent Cargus TREBUIE sa contacteze departamentul Customer Suport la unul din numerele de telefon 0771.69.36.87; 031.425.69.68 si sa anunte ca doreste ridicarea produsului.

Un curier Urgent Cargus se va deplasa la adresa indicata de client, cu awb-ul deja tiparit. Cumpărătorul TREBUIE să returneze produsele ambalate corespunzător. Suma de 10 Lei se va retrage din valoarea produselor returnate si va figura pe factura de retur.