March 2 2017 00:00:00 GMT+0200

-70% FINAL SEASON SALE

Z

O

M

S

 

Returnarea si inlocuirea produselor
 

Pasi de urmat pentru Returnarea Produselor:

 

1. Completati formularul de retur  Formularul de Retur; acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt Returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.

2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati - produsul, in punga sau cutia originala, trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni!

3. In colet adaugati – formularul de retur si copia dupa factura;

4. Trimiteti prin posta sau cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre sediul Zenda.ro - Str. Catanoaia, nr 33, Sector 3, Bucuresti

Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client! 

Pentru a beneficia de tariful PREFERENTIAL de 10 lei cumparatorul ce doreste sa returneze produsele prin serviciul de curierat Urgent Cargus TREBUIE sa contacteze departamentul Customer Suport la unul din numerele de telefon 0771.69.36.87; 031.425.69.68 si sa anunte ca doreste ridicarea produsului.

Un curier Urgent Cargus se va deplasa la adresa indicata de client, cu awb-ul deja tiparit. Cumpărătorul TREBUIE să returneze produsele ambalate corespunzător. Suma de 10 Lei se va retrage din valoarea produselor returnate si va figura pe factura de retur.

 

Important:

Costul transportului va fi retinut din factura storno a clientului

*Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul, de exemplu cutiile/saculetii pentru incaltaminte/bijuterii) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnati produsul trebuie sa mai contina: etichetele intacte ale produselor. 

*Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru repararea sa (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.